Presentem la imatge de la 4a edició!

imatge_fineart
FineArt Igualada, que tindrà lloc del 26 de febrer al 20 de març, ja té imatge per a la seva quarta edició. El festival, que s’ha consolidat com un dels referents dels circuits fotogràfics arreu de l’Estat, ha volgut tornar als orígens de la fotografia amb la campanya gràfica d’enguany. Retorn al revelat, a l’essència i al moment d’espera pacient mentre es contempla una imatge.

La nova imatge ha estat presentada aquest dimecres, amb una estètica basada en el pas del temps de la fotografia i la permanència d’aquesta. En la presentació han intervingut el regidor de Promoció Cultural de l’Ajuntament, Pere Camps, i Laia Claramunt, dissenyadora de la imatge d’aquesta quarta edició. Claramunt és una professional del disseny gràfic i web al seu estudi creatiu, Imagina-t’ho, i ha fet altres cartells com el de la Festa de Santa Cecília de l’any 2012.

En Paraules de Pere Camps, aquesta edició del FineArt “vol que la riquesa cultural de la ciutat dins del món de la fotografia esdevingui un punt d’atracció i mirall que enlluerni el món sencer”. Després de 27.000 visitants de l’edició anterior, es pretén igualar la bona acollida i, sobretot, gaudir dels indrets emblemàtics i singulars i de la fotografia.

En aquesta edició, s’ha allargat el període d’exhibició a 21 dies per poder contemplar les 45 exposicions dels més de 60 autors, repartits entre els 19 espais diferents de la ciutat. Espais que, com cada any, es trien amb cura per tal d’enllaçar les sales d’exposicions professionals amb l’encant del centre de la ciutat i els espais efímers. Autors com Eugeni Forcano, Lola Montserrat, José María de Orbe, Manel Úbeda, Yann-Arthus-Bertran i Montse Campins, entre d’altres, faran les delícies dels visitants.